Betalen kan op verschillende manieren:
Wilt je liever vooraf betalen via een factuur? Geef dan jouw bestelling telefonisch of per e-mail aan ons door. We sturen je de factuur toe via de e-mail of per post. Je maakt dan vervolgens het openstaande orderbedrag aan ons over. Zodra we uw betaling ontvangen hebben ontvang je daar natuurlijk een bericht van.
‘Gelijk oversteken’ kan natuurlijk ook wanneer wij de werkzaamheden bij je komen uitvoeren. Betalen kan dan via een mobiel pinautomaat.
De bezorgtijd is afhankelijk van wat je bestelt. De levertijd van een houten vloer die we helemaal voor je bewerken is dan natuurlijk langer dan wanneer je een reinigingsmiddel bij ons koopt. Een indicatie van de verwachte levertijden:
We bezorgen jouw bestelling op de dag die je het best uitkomt. Daarbij kunnen wij je ook vertellen of je bestelling in de ochtend of juist in de middag kunt verwachten. Wil je precies weten wanneer je bestelde product kan verwelkomen? Neem dan contact met ons op.
Heb je vragen of wil je iets aan ons kwijt? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag verder.